tirsdag 22. mars 2011

Hørt på tur!

Vi har hatt det litt hektisk etter at vi kom hjem fra vår lange reise, så enkelte planlagte innlegg har latt vente på seg. Dette er et av de, men til gjengjeld inneholder det enkelte gullkorn. Etter ni måneder på tur, og mange dager kun i hverandres selskap blir det en god del mer eller mindre usaklige ytringer. For å opprettholde terrorbalansen, passet vi på å notere ned den andres dumheter. Vi er kanskje ikke like stolte av alt, men selvironien lenge leve! Vel bekomme, og nyt lesningen.

Skulle nesten tro jeg var homo, så skakke bilder som jeg tar
(Kjersti må jobbe overtid med bildebehandlingen)

Hallo, vi prøvde jo å pruppe i kor
(intimgrensene flyttes)

Hvis hu der har født den ungen må det ha gått lett om en lek. Hu kunne jo ha føda DEG!
(Nok av breie hoftepartier på tur.)

Tror du de har bowling på cruisebåten?
(Kjersti har noen ganger en tendens til å snakke før hun tenker!)

Hu har jo liggi med halve laget, så man kan vel si at hu er sportsinteressert!
(tja, hva skal man si..)

Det så skikkelig kozy ut ... skal faen meg være glad i å hate for å trives her!
(dårlig nabolag?)

Jeg driver og dør, trur jeg!
(Perik er smittet av mannesyken, big time!)

Jeg hater deg bare litt, men litt er nok det!
(Ikke alle minutter kan være rosenrødt!)

Hvis man først skal gjøre en slik jobb må det hvertfall være noe gøy man fakturerer. Sacco-sekker er mer gøy en olje! Det er ingen som søker etter SACCO-SEKK-kontormedarbeider!!!
(Kjersti ønsker seg en nesten skikkelig ordentlig seriøs jobb)

Det var ikke meningen å tråkke på musa di asså. Du kan få tråkke på mi en gang som gjentjeneste.
(Jada, vi snakker om EDB-utstyr her..)

Han har sikkert ikke ei nummerert kyllingkasse han skal sitte på, men hva er greia?
(sagt av Perik om kinesisk mann som sneik voldsomt i køen på vei inn på toget fra Beijing)

Jeg veit om ca 15000 ting som er mer sexy på ei jente enn six pack. Hår i ræva for eksempel.
(Perik har sterke meninger)

Er du så tett i nesa mi du da, stakkar
(kjersti prøver å trøste en 'kjempesyk' Perik uten helt å lykkes)

Der ... tenker jeg at Fanden skal få seg Wienerbrød!
(Perik om ???)

Jeg er veldig lett to get.
(Selvforklarende, Perik)

Jeg føler ikke livet mitt har blitt veldig forandret etter at jeg ble kjendis. Ah, du, hvor er sigaren min..?
(Perik etter vg-reportasje)

Mens du er sammen med venninnene dine og spiser sånne cherry-tomater, skal jeg og Bjørn Magnus drikke Whisky!
(nok en ting Perik gleder seg til ved å komme hjem)

Det malaysiske språket er jo bare Pling Plong, Hip Hop.
(Kjesti prøver å forstå opplest informasjon på flyplassen i Kuala Lumpur)

Veit du, akkurat nå skulle jeg ønske meg en gammel gris med penger.
(vi husker ikke hvem som sa dette, men fattige var vi nok på dette tidspunkt)

Jeg synes det er så beundringsverdig med alle de menneskene som kommenterer på bilder til mindre pene mennesker og sier de er fine.
(la oss bare holde denne anonym, slik at vi ikke utpeker en drittsekk i flokken)

Du har blitt så rund i kantene. Før så var jeg sammen med en firkant, nå er jeg sammen med en rombe.
(Perik til Kjersti som krysset veien på hasardiøst vis)

Det er 8 millioner grader ute, og du gleder deg til å finne boblejakka di..
(Perik til Kjersti som mimret)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar